Archer's voice. Znaki miłości / Mia Sheridan

Chciałam ukryć się w małym, spokojnym miasteczku. Zapomnieć o wszystkim. O nocy, kiedy moje życie roztrzaskało się w drobny mak. I gdy już zaczęłam układać sobie wszystko na nowo, spotkałam Archera Hale’a. Trzęsienie ziemi nawiedziło moje życie… a ja już nie chciałam odbudowywać go w pojedynkę. Archer od wielu lat z nikim nie rozmawiał – zapomniany przez ludzi z miasteczka, odtrącony i zamknięty w sobie. W jego historii było jednak coś więcej niż to, co opowiadał mi swoimi dłońmi. Całe miasto tonęło w tajemnicach i zdradach, a Archer okazał się osią tych sekretów. Rozdarci między namiętnością i cierpieniem, szukaliśmy sposobu, aby sobie zaufać. Słowa nie są jedynymi znakami miłości. To w ciszy Archera znaleźliśmy wszystko, co potrzebne, by się uleczyć… i żyć. 

Archer's voice to przepiękna, wyjątkowa, nieodkładalna historia dwojga przeokrutnie skrzywdzonych przez los młodych ludzi, którzy w sobie nawzajem odnajdują zrozumienie. Nawet bez słów.

Urzeka relacją pomiędzy chłopakiem, który po wydarzeniach z dzieciństwa, w których stracił rodzinę, nie mówi, a dziewczyną, która ucieka, po tragicznej śmierci ojca, i osiada w małym miasteczku. I wzrusza. Do łez. Mnie już po raz drugi.

AV to historia o drugiej szansie, pokonywaniu barier, przetrwaniu, zapomnieniu, walce o siebie, akceptacji i przezwyciężaniu lęków. A przede wszystkim to historia o miłości, która otwiera na świat, dodaje pewności siebie, siły i jest nieskończonym źródłem nadziei. Piękna w swojej prostocie, a jednocześnie głęboka w przekazie i emocjach.

To jest jedna z tych książek, których nie zapomina się przez lata.

Jeśli kochacie romanse to AV zdecydowanie musi znaleźć się na waszej liście 'do przeczytania". 

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu Znak. 

Prześlij komentarz

0 Komentarze