Fangirl (#1) / Rainbow Rowell i Sam Maggs

 
Fangirl poznałam w 2015 roku. I od tamtej pory jestem wielką fanką tej historii. I nawet nie wiecie, jak wielka zazdrość mnie zżerała, gdy ujrzałam, że za granicą dostaną ją jako mangę. Tym bardziej, że nie wierzyłam, że ktokolwiek ją u nas wyda. Po tylu latach od ukazania się książki. No i jaka była moja radość, gdy okazało się, że jednak ktoś taki się znalazł.

Cath kocha serie książek o Simonie Snow. Jest autorką fanfików o jej bohaterach. I razem (choć tak naprawdę oddzielnie) z siostrą bliźniaczką rozpoczyna studia. To tak w dużym skrócie. Aha, Cath jest introwertyczką, więc studia już pierwszego dnia stają się dla niej wyzwaniem. Szczególnie, gdy poznaje swoją współlokatorkę, Reagan, i jej przyjaciela, Levi'ego. 
 
Lubię tę historię. Nawet po tylu latach uważam ją za jedną z tych fajniejszych młodzieżówek. I cieszę się, że jednak dostaliśmy okazję poznać się z nią w nieco innej wersji. I absolutnie niczego nie tracimy. No i oczywiście przyjemnie patrzy się na te wszystkie rysunki. 
 
Jeśli jeszcze nie znacie historii Cath, to niezależnie od tego, czy sięgniecie po książkę czy powieść graficzną to będziecie się dobrze bawić. Jestem o tym przekonana. 
 
A ja już czekam na drugi tom. I oczywiście na kolejne, bo w sumie będą aż 4. 
 
  

Za możliwość przeczytania książki dziękuję wydawnictwu OdyseYA.

Prześlij komentarz

0 Komentarze