Jak ująć Diabła (Stalking Jack the Ripper #4) / Kerri Maniscalco


Audrey Rose Wadsworth i Thomas Cresswell przybyli do Ameryki, tętniącej życiem ojczyzny przebojowych ryzykantów. Okazuje się, że podobnie jak ich ukochany Londyn, Chicago pilnie strzeże swoich mrocznych tajemnic. Zwiedzając spektakularną Światową Wystawę, nasi bohaterowie dowiadują się o powiązanych z nią zaginionych kobietach i niewyjaśnionych zbrodniach.
Oboje stawiają czoło seryjnemu mordercy, innemu od wszystkich znanych im zbrodniarzy. Nie wystarczy go zidentyfikować – czy uda się również go złapać, i to w jego zamku tortur, czyli niesławnym morderczym hotelu?
Czy Audrey Rose wraz ze swoim ukochanym rozwiąże ostatnią zagadkę, czy też padnie ofiarą wyjątkowo zdeprawowanego rywala.

Audrey Rose mierzy się ze wszystkimi swoimi lękami i słabościami, Thomas po raz kolejny musi zawalczyć o miłość swojego życia, a zabójca nie daje ani chwili wytchnienia głównym bohaterom. Czekaliście na to? Jeśli tak, to będzie bardzo zadowoleni z tego tomu. Ja jestem. I to bardzo. I choć główna zagadka być może nie była zbyt skomplikowana, to jednocześnie bardzo sprawnie rozwiązuje nam wszystkie wątki, które pojawiły się od pierwszego tomu. I muszę przyznać, że kilka razy byłam porządnie zaskoczona takimi połączeniami. Ale to już cicho sza.

Po zakończeniu tego finałowego tomu jestem już absolutnie przekonana, że znalazłam swoją kolejną ulubioną serię. Uwielbiam ją za klimat XIX wieku, za te liczne zagadki i intrygi, dialogi, emocje i bohaterów. A w szczególności za Thomasa, który zdobył moje czytelnicze serce dosłownie każdym słowem, którego wychodziło z jego ust. Zatem tak, jestem całkowicie usatysfakcjonowana takim zamknięciem serii. Zdecydowanie. I już tego nie ruszajmy. Zostawmy tak, jak jest.

✍️Jednym zdaniem: Jeśli lubicie silne kobiece bohaterki, inteligentnych mężczyzn, którzy kochają mocno i nie boją się o tym mówić, nietuzinkowe zagadki do rozwiązania, pokręcone relacje rodzinne i społeczne, a także pełną emocji zabawę, to ta seria jest dla was idealna.

Ocena: 4,5/5

📚Gatunek: young adult, kryminał młodzieżowy

🔢Sugerowany wiek: 16+

🎭Motywy: poszukiwanie seryjnego mordercy, zagadka kryminalna, wewnętrzna walka z lękami, XIX-wieczne Chicago,

👉Współpraca reklamowa z wydawnictwem Must Read. 

Prześlij komentarz

0 Komentarze