Thorne princess / L.J. Shen


Wpakowałam się w kłopoty zbyt wiele razy i było o mnie głośno w tabloidach.
No i co z tego, że mój sutek się wyślizgnął i chciał się przywitać z paparazzi?
Jednak po tym wydarzeniu mój ojciec postawił przede mną ultimatum – albo odetnie mnie od pieniędzy i przestanie płacić za moje wygodne życie, albo zgodzę się na ochroniarza pod moim dachem.
A konkretniej – atrakcyjnego, groźnego, boskiego opiekuna, który przy okazji ma doświadczenie w stawianiu ludzi do pionu.
Panie i panowie, Ransom Lockwood.
A teraz zmusza mnie do robienia dziwnych rzeczy. Mam skończyć z imprezami, wygłupami, znaleźć sobie pracę…
Z jednej strony – niech spada. Dla mnie nie ma już ratunku. Z drugiej?
Z drugiej sama chcę go uratować.

Celebrytka-skandaliczka żyjąca z pieniędzy znanych rodziców? Ochroniarz, który wydaje się być totalnym dupkiem? Różnica wieku? Zakazany romans? Brzmi nieźle, nie? I tak właśnie było. Przynajmniej dla mnie. Być może, gdyby autorka nie poruszyła tutaj trudnych tematów, jak traumy z przeszłości, fatalnie relacje z rodziną, odrzucenie, brak miłości, samotność w tłumie, to byłyby to tylko książka o powoli rodzącym się uczuciu między głównymi bohaterami, którzy ani trochę za sobą nie przepadają. A tak dzięki tym wszystkim elementom dostaliśmy romans pełen dramatów i odkrywania tajemnic z przeszłości, a także radzenia sobie z przeciwnościami losu i fascynacji czymś nieznanym. A wszystko to z nutą pikanterii (i to tej ostrzejszej) oraz niemałą ilością brutalności. O tym ostatnim trzeba szczególnie pamiętać. 

Choć to dopiero moje pierwsze spotkanie z twórczością Shen (tak, sama jestem zdziwiona), to nie sądzę by było ostatnie. Co prawda nie przepadam za scenami pełnymi przemocy, a wiem, że Shen nie zawsze pisze bajkowo, to z chęcią jeszcze po coś od niej bym sięgnęła. Czemu nie. Tym bardziej, że podoba mi się to, jak kreuje swoich bohaterów i ich przemianę. A do tego nie brakowało tu przeróżnej masy emocji, ale także i fajnych dialogów oraz scen, które wywoływały niemałe poruszenie, ale też i dużo śmiechu. Zatem tak, zdecydowanie po coś jeszcze od niej sięgnę. 

✍️Jednym zdaniem: Walka z przeciwnościami losu oraz stereotypami, brak akceptacji ze strony rodziny, traumy z przeszłości oraz mocne sceny erotyczne - o tym musicie wiedzieć, jeśli zamierzacie sięgnąć po ten tytuł.

Ocena: 4/5

📚Gatunek: romans

📍Jednotomówka

👀Narracja: pierwszoosobowa, podwójna perspektywa

🔢Sugerowany wiek: 18+

🎭Motywy: ochroniarz/podopieczna, różnica wieku, od nienawiści do miłości, trauma, życie na świeczniku, trudne relacje rodzinne, wymuszona bliskość, zakazana relacja

👉Współpraca reklamowa z wydawnictwem Luna

  

Prześlij komentarz

0 Komentarze