To hate Adam Connor (Love & Hate #2) / Ella Maise

 
Wyobraź sobie, że w domu obok ciebie mieszka aktor-celebryta. Czy nie skusiłaby cię możliwość podglądania seksownego sąsiada? Ja poczułam się skuszona. I to bardzo. Ale nawet tak uroczy przystojniak w mgnieniu oka może się okazać totalnym dupkiem i twoim wrogiem numer jeden… Na przykład wtedy, kiedy wpakuje cię do aresztu za stalking. Po czymś takim nie można się zakochać, nawet jeśli serce i ciało właśnie tego się domagają.
Po prostu nie mogłam mu wybaczyć.
Gdybym jednak puściła w niepamięć to, jak mnie potraktował, kto wie, co mogłoby się między nami wydarzyć…

Na samym początku - uwielbiam Lucy. Za wszystko. Za jej otwartość, frywolność i ekscentryczność. Za to, że nie gryzie się w język. Za jej poczucie humoru i zdolności stalkerskie. Za te jej przeróżne obsesje. Za miłość do przyjaciół. Za to, chwilami, dziecinne zachowanie. Za wszystko. A dlaczego? Bo chyba żadna inna bohaterka romansów nie wywołała we mnie tyle parsknięć śmiechu.

A teraz wracam do samej książki.

Historia Adama i Lucy pełna jest zabawnych momentów. On jest rozsądny, opiekuńczy i rozwiedziony. Ona uważa, że nad kobietami w jej rodzinie krąży klątwa. I cóż...nie lubią się od pierwszego wejrzenia. Ale nie brakuje tu też scen rozmiękczających serducho, szczególnie, gdy do głosu dochodził Aiden, syn Adama. Dzięki tej trójce mamy tu masę przeróżnych emocji, a samych bohaterów nie da się nie lubić. No i nie da się od niej oderwać. A coś czuję, że Adam rozkocha w sobie niejedną osobę.

Dla mnie ta książka to czysta perfekcja, bo idealnie wstrzeliła się w moje poczucie humoru tymi wszystkimi żartami, przekomarzaniami i dialogami pomiędzy bohaterami. Dosłownie cieszyłam się każdą jej stroną. Tym bardziej, że Maise udał się balans pomiędzy śmiesznymi i tymi bardziej poważniejszymi tematami. A do tego te pikantne sceny pełne chemii i przeróżnych emocji, gdy między Adamem i Lucy wręcz wrze, bo tak nie mogą się sobie oprzeć. Ach! Ależ miałam frajdę z czytania tej książki. No uwielbiam!

✍️Jednym zdaniem: Jeśli lubicie historie, w których to on musi zdobyć jej serce, gdy ona nie wierzy, że jest warta jakiejkolwiek miłości, to ta książka jest dla was.

Ocena: 5/5

📚Gatunek: romans

📍Seria: tom 2 (Love & Hate), ale można czytać w różnej kolejności

👀Narracja: pierwszoosobowa, podwójna perspektywa

🔢Sugerowany wiek: 18+

🎭Motywy: od wrogów do kochanków, powoli rodzące się uczucie, sławny aktor/zwykła dziewczyna,

👉Współpraca reklamowa z wydawnictwem Znak

Prześlij komentarz

0 Komentarze