Dla Lucy / Jewel E. Ann


Kradnę Tatum Bradshaw innemu mężczyźnie tylko dlatego, że nadarza mi się ku temu okazja. Dziewczyna myli mnie z kimś, z kim przyjaciele umówili ją na randkę w ciemno, a ja postanawiam, że zasługuje na kogoś tak punktualnego, jak ja – Emmett Riley. W końcu przyznaję się do swojej prawdziwej tożsamości i przekonuję ją, że nie jestem zbokiem – tylko złodziejem. Swoim seksownym uśmiechem i ciętym dowcipem podbijam jej serce, proszę ją o rękę i rozpoczynamy idealne życie.
Niestety perfekcja to iluzja, podobnie jak nasze śluby małżeńskie. Nikt nie jest w stanie przygotować człowieka na niewyobrażalne – na bolesny wyjątek od zasad życia. Wszystko rozpada się w zaledwie pół minuty, a ja muszę odnaleźć się w nowej sytuacji i dotrzymać słowa, że zawsze najbardziej będę kochał naszą córkę. Dla Lucy dochowam tajemnicy, obserwując, jak moja żona zakochuje się w innym mężczyźnie.
Czy otrzymując szansę od losu… zdołam odzyskać żonę i ponownie poskładać z fragmentów nasze życie?

Dla Lucy to pełna emocji, przepiękna, wzruszająca i poruszająca historia rodziny, której pełne radości, szczęścia i miłości życie zmienia się w ciągu kilku sekund. To przede wszystkim opowieść o poświęceniu, ale również o stracie, żałobie, próbach pogodzenia się ze smutną rzeczywistością i o wybaczaniu. Pełna złości, żalu i łez. Przepiękna. Choć, tak bardzo bolesna. Ale i tak najważniejsza jest w niej miłość. I to, jak wielką potrafi być siłą.

Czekałam na Dla Lucy kilka lat i było warto. Zdecydowanie było warto. Choć w sumie nie spodziewałam się niczego innego. Jeszcze ani razu Ann mnie nie zawiodła. A tu wręcz zachwyciła. To zdecydowanie moja ulubiona jej powieść. A przecież i jej trzy poprzednie też zrobiły na mnie duże wrażenie.

Zatem tak, jeśli potrzebujecie książki, z której wręcz wylewają się emocje, która przepiękne opowiada o miłości do drugiej osoby, zarówno tej romantycznej, jak i rodzicielskiej, a także która powoduje potoki łez, no to już wiecie po co chwycić. Nie zawiedziecie się.

✍️Jednym zdaniem: Ann potrafi w emocje, jak nikt inny.

Ocena: 5/5

📚Gatunek: powieść obyczajowa

📍Pojedynczy tom

👀Narracja: pierwszoosobowa (kiedyś i teraz)

🔢Sugerowany wiek: 17+

🎭Motywy: strata dziecka, żałoba, rozpad rodziny, kiedyś i teraz

👉Współpraca reklamowa z wydawnictwem Filia

Prześlij komentarz

0 Komentarze