To tylko kolejna zaginiona / Gillian McAllister


Dwudziestodwuletnią Olivię po raz ostatni widziano na nagraniach z monitoringu, gdy wchodziła do ślepej uliczki, z której nigdy już potem nie wyszła.
Julia, która zajmuje się sprawą zaginięcia dziewczyny, sądzi, że wie, czego się spodziewać. Zna tego typu przypadki. Z jednej strony zrozpaczona rodzina Olivii i nieubłaganie uciekający czas, a z drugiej – szansa, że osoba stojąca za porwaniem popełni jakiś błąd.
Nie wie jednak, że ten, kogo ściga, zna jej najbardziej skrytą, najpaskudniejszą tajemnicę. Życie jej męża i córki zależeć będzie od tego, aby Julia nie tylko nie znalazła Olivii, ale też wrobiła kogoś innego w jej morderstwo.
Jeśli Julia znajdzie zaginioną, straci wszystko, co kocha.

Strasznie ubolewam nad tym, że w ostatnich latach tak mało czytam thrillerów. Kiedyś pochłaniałam je tytuł po tytule, ale ostatnio rzadziej po nie sięgam. Ale cieszy mnie, że gdy już sięgam, to trafiam właśnie na takie perełki.

Misternie zaplanowana fabuła, świetna kreacja bohaterów, przeszłość, która grozi wyjawieniem tajemnic, stan zagrożenia, strach o rodzinę, błędne tropy, oskarżenia - świetnie, wręcz doskonale się przy niej bawiłam.

Te wszystkie emocje, to napięcie, te zwroty akcji i ta narracja, która zbiła mnie z tropu, aż w pewnym momencie musiałam się cofać, bo nie dowierzałam, że zostałam tak bezczelnie wypuszczona w maliny - za to wielkie, ale to wielkie brawa, bo czegoś takiego się nie spodziewałam. A mnie naprawdę trudno jest zaskoczyć. Tu się udało i to jeszcze w jakim stopniu. Wow, wow, wow, dla mnie było to coś niesamowicie wciągającego i intrygującego, i po prostu wbiło mnie w fotel. Uwielbiam takie książki! I takich chciałabym jak najwięcej.

To książka dla wszystkich tych, którzy poszukują dreszczu emocji, napięcia i zawrotów akcji, dobrze spędzonego czasu i wrażenia, że zostało się wyprowadzonym w pole, by następnie przewracać kartki, jak szalone, aby dowiedzieć się co, jak i dlaczego. I jeszcze raz chciałabym wspomnieć o sposobie prowadzenia narracji i budowie fabuły - tak się właśnie zaskakuje czytelników! Brawa!

✍️Jednym zdaniem: Dla takich emocji czytam thrillery!

Ocena: 5/5

📚Gatunek: thriller

📍 Pojedynczy tom

👀Narracja: pierwsosobowa, trzecioosobowa, kilka punktów widzenia

🎭Motywy: zaginięcie, fałszywe tropy, akcja i napięcie

🔢Sugerowany wiek: 16+

👉Współpraca reklamowa z wydawnictwem Znak

  

Prześlij komentarz

0 Komentarze