Mosleyweek #6 (06-12.10.2014)






Mosleyweek to istny przegląd minionego tygodnia. Informacje, wydarzenia (książkowe, filmowe, sportowe...), które miały miejsce w ciągu ostatnich siedmiu dni rozpoczynając od poniedziałku, a kończąc na niedzieli.
Niemalże każdego dnia w naszym książkowym świecie dzieje się coś ważnego. Dla mnie dzień bez zapowiedzi czy ukazania się nowości to dzień stracony. Ale od razu uprzedzam: nie będzie tutaj tylko o książkach. Znajdą się też wiadomości o serialach czy filmach (zapewne przeważnie zwiastuny). Pewnie czasem i coś o sporcie. Krótko pisząc, znajdzie się tu wszystko to, co mnie zainteresuje, zaciekawi, rozśmieszy, rozzłości itd. Dlatego też postanowiłam stworzyć ten cykl, który będzie podsumowywał każdy z minionych siedmiu ostatnich dni. By pokazać Wam co mnie interesuje. By Was poinformować o ważnych wydarzeniach. By Wam coś przypomnieć, a przy okazji i sobie. :) Będą to bardzo krótkie informacje, bo nie widzę sensu rozpisywania się o nich. Wiadomo nie byłoby ich tu (tych wiadomości), gdyby nie były dla mnie ważne. Ten cykl nazwałam "Mosleyweek".

06.10

Zajęło mi to kilka dobrych godzin (co chwilę zmieniałam zdanie), ale w końcu mi się udało. Wygląd bloga i samo logo zostały zmienione i nareszcie jestem z tego zadowolona w 100%. :)



Drugi sezon "The Originals" powraca właśnie dziś.



Promo trzeciego odcinka OUAT. Killian Jones <3



07.10

Z racji, iż kupiłam MNO postanowiłam jeszcze raz powrócić do początków Darów Anioła. Po pierwsze, bo pewnie wiele rzeczy pozapominałam, po drugie, bo chcę by przeczytanie wszystkich 9 książek stanowiło całość. :D



Promo drugiego odcinka "The Originals".




08.10

Wydawnictwo Otwarte w 2015 roku wyda nową książkę Sary Shepard. Opis naprawdę jest niezły.


W Beacon Heights w Washingtonie, pięć dziewczyn – Ava, Caitlin, Mackenzie, Julie i Parker – wiedzą, że nie trzeba być dobrym, aby być idealnym. Początkowo dziewczyny myślą, że nie mają ze sobą nic wspólnego, dopóki nie wychodzi na jaw, że wszystkie nienawidzą Nolana Hotchkissa, który zrobił świństwo każdej z nich. W ich głowach rodzi się znakomity plan zabicia go – oczywiście jest to tylko hipotetyczne morderstwo. To tylko taki żart… jednak Nolan wkrótce jest faktycznie martwy, a zginął w sposób, które one zaplanowały. Tylko… że one tego nie zrobiły. A dopóki nie znajdą prawdziwego mordercy, ich idealne życia mogą się rozpaść.



09.10

Promo trzeciego odcinka PW.



Promo 3. odcinka "Reign". 



Szybko się czyta. I jest lepiej, o wiele lepiej, niż przy pierwszym podejściu. 



Przyszła kolejna książka z wygranego konkursu. Jupi! :D


YA tu czytam poprosiło o zdjęcia smyczy. Zrobiłam więc sesję. :D





10.10

Pierwszy dzień 5. roku studiów. Aż mi się nie chce wierzyć, że to już cztery lata. A piąty rok oznacza już totalne skupienie się na pracy magisterskiej. Och...

11.10

Pierwsza wygrana z Niemcami. Przyznaję, że nie wierzyłam w zdobycie trzech punktów, więc nerwówki nie było. Zaczęła się w drugiej połowie.




12.10

Podróż do domu spędziłam z Nocnymi Łowcami. Czas zleciał wyjątkowo szybko. :D


Jako, iż przeżyłam pierwszy zjazd (naprawdę nie jest łatwo siedzieć w salach, gdzie jest tak duszno, że nie ma czym oddychać i oczy same się zamykają ze zmęczenia) i wczoraj Polscy piłkarze wygrali pierwszy raz w historii z Niemcami, postanowiłam skoczyć do Empiku. Wiedziałam, że jest promocja, więc postanowiłam skorzystać. :D


Prześlij komentarz

0 Komentarze