Mosleyweek #12 (17-23.11.2014)


Mosleyweek to istny przegląd minionego tygodnia. Informacje, wydarzenia (książkowe, filmowe, sportowe...), które miały miejsce w ciągu ostatnich siedmiu dni rozpoczynając od poniedziałku, a kończąc na niedzieli.      

Niemalże każdego dnia w naszym książkowym świecie dzieje się coś ważnego. Dla mnie dzień bez zapowiedzi czy ukazania się nowości to dzień stracony. Ale od razu uprzedzam: nie będzie tutaj tylko o książkach. Znajdą się też wiadomości o serialach czy filmach (zapewne przeważnie zwiastuny). Pewnie czasem i coś o sporcie. Krótko pisząc, znajdzie się tu wszystko to, co mnie zainteresuje, zaciekawi, rozśmieszy, rozzłości itd. Dlatego też postanowiłam stworzyć ten cykl, który będzie podsumowywał każdy z minionych siedmiu ostatnich dni. By pokazać Wam co mnie interesuje. By Was poinformować o ważnych wydarzeniach. By Wam coś przypomnieć, a przy okazji i sobie. :) Będą to bardzo krótkie informacje, bo nie widzę sensu rozpisywania się o nich. Wiadomo nie byłoby ich tu (tych wiadomości), gdyby nie były dla mnie ważne. Ten cykl nazwałam "Mosleyweek".


17.11


Promo 9. odcinka OUAT, który dopiero za dwa tygodniem, czyli 30 listopada w USA. 




Przyszły do mnie magazyny od Colorful Media, co oznacza, iż nadszedł czas języków na PK. Przeglądając od razu spis treści zauważyłam wiele ciekawych tematów. Recenzja do dwóch tygodni. :) 




W Warszawie można znaleźć niezłą promocję zbliżającego się "Kosogłosa". Poniższe zdjęcia przy Metro Politechnika.


18.11


Promo 8. odcinka "The Originals".



W Internecie ukazał się filmik z tworzenia wallartu "Kosogłos żyje". Podobno jeszcze w Warszawie gdzieś jeszcze można znaleźć inne arty.



Dziś meczyk towarzyski Polska-Szwajcaria. :)



Wydawnictwo Jaguar kazało kolejne zapowiedzi na 2015 rok. Jupi. ;)

    

A Galeria Książki pokazała nam okładki do kolejnych części "Dawcy". Podobno w 2015 roku. Widzicie, jak ekranizacja może sprawić, że w końcu i  u nas zostają wydane kolejne części. 


d34

W lutym w kinach film na podstawie książki YA Kody Keplinger "The DUFF" - "Bianca to siedemnastoletnia dziewczyna, która nie tylko nawiguje licealnym życiem, ale została również napiętnowana „oznaczona jako najbrzydsza z paczki” (ang. “designated ugly fat friend”) w grupie swoich znajomych. Zdesperowana, postanawia znaleźć sposób na zwalczenie tego upokorzenia, przewodząc grupą DUFF, której zadaniem jest zdetronizowanie szkolnej królowej zła – Madison". (źródło:bookgeek.pl)



Dziś były urodziny mamuśki, więc przyszedł czas na nowego Cobena, którego obie uwielbiamy. Wszystkiego Najlepszego Mamuś! ;)




19.11

Jak wiecie Disney już od kilku lat tworzy filmy na podstawie bajek i baśni. Tym razem, a właściwie w marcu 2015 przyjdzie czas na moją najukochańszą bajkę, czyli "Kopciuszka".



Jakiś czas temu zaczęłam oglądać "The Arrow" i tak się wciągnęłam, że obejrzenie dwóch sezonów zajęło mi tylko kilka dni. A wraz z końcem dostępnych odcinków sezonu 3. zaczęłam oglądać spin off'a, czyli "The Flash" i jest równie dobrze. ;)


A do Siedlec przyszła zima. Pierwszy śnieg w tym sezonie. ;)


(źródło: internet)


20.11


Promo 8. odcinka "The Arrow", który dopiero 2 grudnia.



Promo 9. odcinka "Reign", którego premiera 4 grudnia. 



Promo 6. odcinka "The 100", który ma już niestety przerwę i pojawi się 3 grudnia.



Książki zamawiałam w tamtym tygodniu (chyba o tym informowałam w poprzednim Mosleyweek) i dziś do mnie dotarły. 



A w tej mega paczce 8 książek. Same cuda. :)


21.11


21 listopad to dzień premiery pierwszej części "Kosogłosa".



Promo 9. odcinka PW, który wraca 4 grudnia.



Po "Wampirach z Morganville" przyszedł czas na "Nocną Szkołę". Serial internetowy na podstawie serii C.J. Daugherty  rusza już w grudniu. A już dziś pierwsza zapowiedź. Ja przyznaję się bez bicia, iż ni przepadam za tą serią. Czytałam pierwszy tom, ale średnio mi się to podobało. 




Dziś z rana przyszła do mnie paczka od Jaguara, a w niej druga część Grima, którą wygrałam w konkursie z dynią. Gruba, że ho ho. ;)




22.11

Przedwczoraj byłam w kinie na "Kosogłosie", a wczoraj napisałam krótką recenzję, albo właściwie moją subiektywną opinię o filmie - link.





23.11


To chyba pierwsza niedziela, podczas której nie mam Wam nic do pokazania. Przynajmniej na godzinę 21, nic się dziś nie wydarzyło, nie ukazało, nie opublikowało i tak dalej. Ale uznałam, że nie mogę zostawić tu pustego miejsca, więc postanowiłam, iż coś tu wrzucę. A dokładnie dwie wersje "Hanging tree", które uwielbiam. 





Prześlij komentarz

0 Komentarze