Stosik świąteczny (2014)


Co Mosley dostała pod choinkę?    

Lista książek do Mikołaja była długa, by miał z czego wybierać. I takie o to książki znalazłam pod choinką. 

Dwa poniższe zdjęcia to książki z listy. Jeśli dobrze pamiętam, to własnie te, które chciałam dostać najmocniej. :) 



A tu już inwencja samego Mikołaja. Zapytał się mnie później czy się tego spodziewałam. Odpowiedziałam, że nie. Jednak pamiętałam, że w tamtym roku coś mu o nich wspomniałam. I zapamiętał, a ja cieszę się, jak głupia. ;)


Kto jeszcze znalazł książki pod choinką? 

Prześlij komentarz

10 Komentarze

  1. Zazdroszczę Quicka. No i mam ogromną ochotę na zapoznanie się z serią Piąta Fala i Klucz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąta fala bardzo mi się podobała, ale trylogii Krąg jeszcze nie czytałam. Teraz zacznę skoro już mam wszystkie części. :D

      Usuń
  2. Wow, genialne książki! Zazdroszczę Ci szczególnie 3 pozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, genialne książki! Zazdroszczę Ci szczególnie 3 pozycji. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty od Mikołaja :) Jak książek pod choinką raczej nie znajduję, ale mam co czytać, więc to mnie aż tak bardzo nie martwi :) Najważniejsze, że była dobra atmosfera i lepszego prezentu mi na ten czas nie potrzeba. Książki, które pojawiły się u mnie w grudniu, wystarczyły by zaistnieć jako taki wcześniejszy prezent :)
    Miłej lektury! Oj, bo jest co czytać :) Ciekawe za co zabierzesz się jako pierwsze? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stos :) Mikołaj spisał się ponad miarę :) Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, spisał się idealnie. I porządnie mnie zaskoczył. ;)

      Usuń