Mosleyweek #31 (30.03-05.04.2015)

Szybki przegląd tygodnia. 


30.03

Promo 18 odcinka (4 sezon) OUAT. "Look who is back". ;)



"Fangirl" już niedługo u nas. Która okładka? Ja jestem z 3. :)


31.03
Stosik na blogu - link

01.04

Promo 18 odcinka (sezon 1) Flash'a.



Promo 2 odcinka (2 sezon) Finding Carter.



Zapowiedź od Sonia Draga.
Szkoła bogów
Pierwsza część bestsellerowej trylogii, której akcja rozgrywa się w mieście Olimp, na wyspie Aeden. Tam właśnie znajduje się niezwykła szkoła, w której rolę nauczycieli pełni dwunastu bogów greckiej mitologii. Ich zadaniem jest nauczanie sztuki kierowania ludźmi w taki sposób, aby mieli w sobie wolę przeżycia, chcieli budować miasta, tworzyć religie, podnosić poziom swojej świadomości.
Po zakończonej sukcesem anielskiej misji, Mikaël Pinson zostaje adeptem Szkoły bogów. Wraz z nim, nowy rok szkolny rozpoczyna stu czterdziestu czterech bogów-uczniów. Każdy z nich w przyszłości pokieruje losem własnego ludu. Jednak życie na wyspie nie jest rajem, bogami targają ludzkie emocje, które prowadzą do zdrady, zabójstw i zawiści…
Życie Mikaëla komplikuje się, gdy ulega urokowi pięknej Afrodyty… (29 kwietnia)

02.04

Promo 19 odcinka (sezon 3) Arrow. 



Zapowiedzi kwietniowe na blogu - link


Nowe książki. 





\


03.04

Nowe książki. 


04.04
Nowa recenzja na blogu - link



05.04
Święta, czyli nic się nie dzieje. 


Prześlij komentarz

2 Komentarze

  1. Jak zawsze piękne stosiki :) Czekam na twoje wrażenia z lektury "Byliśmy łgarzami" :) Ja dałam się troszkę zaskoczyć XD Choć podobny motyw widziałam już w paru filmach ;) Sama czekam aż dojdzie mój tom 3 Mrocznych Umysłów oraz Paragraf 5, a czytam obecnie "Geek Girl" -> jest genialne i przezabawne :D
    Nie mogę się doczekać tych epizodów The Flash, a ponieważ zapowiada się kolejny crossover między seriami... to musiałam nadrobić Arrow :) Miałam jakieś 8 odcinków do obejrzenia, teraz już tylko 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze, nie mogę sie napatrzeć na twoje stosiki :)

    OdpowiedzUsuń