CSM czyli Dark Swan (Once Upon A Time - sezon 5)

Kilka ciekawostek o zbliżającym się 5. sezonie Once Upon A Time. Uwaga możliwe spojlery. :)

W ten weekend odbył się kolejny Comic Con, na którym przedstawiono kilka bardzo ciekawych szczegółów dotyczących 5-ego sezonu Once Upon A Time. Wszyscy pamiętamy, że w ostatnim odcinku 4-ego sezonu ratującą Storybrook Emmę Swan pochłonęła ciemność i to właśnie na tym będzie skupiać się pierwsza część nowego sezonu, który wystartuje pod koniec września. 

http://oncerstv.tumblr.com/post/123369005863/emma-goes-dark-in-once-upon-a-time-promo-posterW 5. sezonie poznamy Dark Swan, czyli uwaga skupi się na mrocznej stronie Emmy, która w całym swoim życiu przeszła wiele - począwszy od trudnego dzieciństwa, poprzez więzienie, dziecko, a zakończywszy na stracie, złamanych sercach, kłamstwach i walce o szczęście - lecz zawsze starała się być ponad wszelkie zło. Dopiero teraz Emma uwięziona przez pradawne zło będzie musiała stawić czoła jej wewnętrznej istocie, czyli mroku który w niej siedzi (biedny Killian Jones - nie dość, że sam przez długi czas walczył ze swoim mrokiem, to teraz będzie musiał patrzeć i widzieć, jak jego ukochaną pochłania ciemność i zło). Możliwe, że Emma będzie mieć nowe moce.
Ale to nie wszystko. 
Pojawi się również wątek poszukiwań Merlina, który jako jedyny może ocalić Swan przed całkowitym pochłonięciem przez mrok i zło, a także pojawią się postacie z legendy o królu Arturze oraz... Merida Waleczna. 


W sieci pojawiły się dwa zdjęcie "nowej" Emmy. Bardzo, ale bardzo podoba mi się ten pomysł. :) 


Na Comic Conie zaprezentowane zostały również trzy filmiki dotyczące 5. sezonu. 




Ja już się nie mogę doczekać. Czuję, że to będzie jeden z lepszych sezonów. Kto tęskni za tym serialem równie mocno jak ja?


(źródła zdjęć: ew.com)


Prześlij komentarz

6 Komentarze

  1. Byłam bardzo ciekawa wizerunku mrocznej Emmy, ale moim zdaniem w tym stroju wygląda okropnie ;__; No cóż, zobaczymy co przyniesie piąty sezon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ja wiem czy okropnie? Hmm...wygląda mrocznie czyli chyba tak jak powinna. Zresztą wydaje mi się, że nie ma co oceniać jej wyglądu teraz, bo to tylko zaledwie dwa zdjęcia. Jak pojawią się pierwsze odcinki dopiero będzie warto mówić o jej wyglądzie. Ja mam nadzieję, że będzie naprawdę mrocznie. :)

      Usuń
  2. A ja niestety jeszcze nie oglądałam ani jednego odcinka, co jest dla mnie dziwne, bo seriali oglądam mnóstwo :P Chyba muszę w końcu go zacząć oglądać :)
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę nie oglądałaś? Och aż i zazdroszczę, że możesz go obejrzeć po raz pierwszy. Ja już oglądałam 3 razy, bo to jeden z moich najulubieńszych seriali. Jeśli lubiłaś kiedyś bądź nadal lubisz baśnie i bajki to z pewnością Ci się spodoba. :)

      Usuń
  3. Nie dokończyłam jeszcze 4 sezonu, za mną dopiero część A, ale już słyszałam informacje o zmianie Swan, wygląda niesamowicie! :D Chcę już ten sezon. ;) A jak oceniasz pierwszą połowę 4? Mi na razie średnio podeszła, nie była zła, ale lekko się dłużyła. Teraz biorę się za sezon B i mam nadzieję, że będzie wspaniale. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wrażenie, że ogólnie 4 sezon się dłużył. Część A rzeczywiście była mocno przedłużana, ale podobał mi się motyw Frozen, natomiast część B był już zupełnie inny od poprzedniego. Nie chce zbyt dużo zdradzić by Ci nie popsuć zabawy, ale końcówka B była świetna. :)

      Usuń