Co nas czeka w grudniu? Zapowiedzi 12/2015

Święta, święta coraz bliżej. :)

W grudniu, jak zwykle mało się dzieje w książkowym, świecie. I dobrze, bo dzięi temu można skupić się na nadchodzących świętach. A wiadomo, że najbliższe tygodnie to będzie czyste szaleństwo. 


A tutaj kilka słów o grudniowych nowościach. 

Drżenie (Wilki z Mercy Falls #1 wyd.II) - Maggie Stiefvater - 02.12

Maggie Stiefvater - DrżenieChłód. Grace od lat obserwuje wilki w lesie za domem. Złotooki wilk – jej wilk – uważnie jej się przypatruje. Grace wydaje się, że dobrze go zna, ale nie ma pojęcia dlaczego.
Ciepło. Sam ma dwa życia. Zimą jest wilkiem i z ukrycia opiekuje się ukochaną dziewczyną. Latem, jako człowiek, nigdy nie odważył się na rozmowę z Grace. Aż do teraz…
Drżenie. Dla Grace i Sama miłość zawsze była czymś odległym. Jednak gdy się ją spotka, nie można przed nią uciec. Sam musi walczyć, by pozostać człowiekiem. Grace musi walczyć, by mu w tym pomóc. Nawet jeśli oznacza to rozdrapywanie ran z przeszłości, niepewną teraźniejszość i przyszłość, która wydaje się niemożliwa.



Królowa i faworytka (Selekcja #0.4 i #2.6) - Kiera Cass - 02.12


Królowa i FaworytkaDwa opowiadania, osadzone w urzekającym świecie Rywalek, niezwykle popularnej powieści Kiery Cass, która zajęła pierwsze miejsce na liście bestsellerów „New York Times”, są teraz po pierwszy dostępne w druku!
Królowa i Faworytka ukazują nieznane wydarzenia z życia dwóch ulubionych przez czytelniczki bohaterek Rywalek. Zanim zaczęła się opowieść o Americe Singer, inna dziewczyna przyjechała do pałacu, by rywalizować o rękę innego księcia. W Królowej możemy śledzić losy przyszłej matki księcia Maxona, Amberly, podczas Eliminacji, dzięki którym została ukochaną przez wszystkich królową. Marlee Tames przybyła do pałacu, by zdobyć serce księcia Maxona – ale jej własne serce miało inne plany. Faworytka pokazuje sceny ze wspólnego życia Marlee i Cartera, od pamiętnej nocy, gdy ich sekret wyszedł na jaw, aż po wydarzenia z finału Jedynej.


Dwie miłości (Miłość, pożądanie i... #1) - Sandi Lynn - 14.12 


„Nazywam się Delilah Graham i muzyka jest moim życiem. Przeprowadziłam się z Chicago, aby zamieszkać w miejscu, które uważałam za centrum wszechświata: Nowym Jorku. Miałam dwadzieścia trzy lata i wychowując dwóch braci i siostrę, była najwyższa pora, aby zacząć własne życie. W ciągu dnia pracowałam jako kelnerka w obskurnej restauracji, nocami grałam w małych klubach i na ulicach Nowego Jorku. Do chwili gdy mężczyzna ze swoją córką nie przekroczyli progu restauracji i moje życie zmieniło się na zawsze. Zatrudnił mnie jako opiekunkę do córki, ale wydaje mi się, oczekuje ode mnie czegoś więcej.
Nazywam się Olivier Wyatt i pierwszy milion zarobiłem, kiedy miałem dwadzieścia lat. Moje życie stało się dość skomplikowane, odkąd moja pięcioletnia córka, Sophie, trafiła pod moją opiekę po śmierci jej matki. Szybko rozprawiała się z kolejnymi opiekunkami, do czasu gdy podczas obiadu w restauracji nawiązała niezwykłą więź z piękną kelnerką. Delilah była dokładnie tym, kogo potrzebowała Sophie. Mój brat, Liam, stwierdził, że to ja jej potrzebowałem. Jestem tylko mężczyzną ze skamieniałym sercem, przez dziewczynę, którą kochałem przed laty. Pożądanie to potężne uczucie; na tyle silne, że próba wyparcia się go, tylko je wzmacnia. Teraz, gdy poznałem Delilah, zasady zostaną złamane i granice przekroczone”.


Greccy herosi według Percy'ego Jacksona - Rick Riordan - 02.12

greccy herosi
Kto uciął głowę Meduzie? Kogo wychowała niedźwiedzica? Kto ujarzmił Pegaza? Wie to doskonale każdy heros, a Percy Jackson opowie wam o bohaterskich czynach Perseusza, Atalanty, Bellerofonta i wielu innych greckich bohaterów.
Ten zbiór opowieści w zabawnym, swobodnym stylu, do jakiego Percy przyzwyczaił już czytelników („Sam miałem swego czasu złe doświadczenia, ale herosi, o których wam opowiem, to oldskulowe przykłady totalnego pecha. Dzielnie schrzanili wszystko, czego nikt przed nimi nie zdołał schrzanić…”), z dynamicznymi ilustracjami Johna Rocco, doskonale uzupełni kolekcję każdego fana twórczości Ricka Riordana – oraz każdego, kto potrzebuje herosa.
Szykujcie zatem płonące włócznie. Zakładajcie lwie skóry. Polerujcie tarcze i nie zapomnijcie włożyć strzał do kołczanu. Cofamy się w czasie o cztery tysiące lat, żeby ścinać głowy potworom, ratować królestwa, wpakować paru bogom strzały w tyłek, najechać na Królestwo Podziemi i okradać złych ludzi. A następnie, w ramach deseru, ginąć tragicznie i w męczarniach. Gotowi? Doskonale. Do dzieła!


Na co najbardziej czekacie? :)

Prześlij komentarz

0 Komentarze