Mosleyweek #2 (08-14.09.2014)


Mosleyweek to istny przegląd minionego tygodnia. Informacje, wydarzenia (książkowe, filmowe, sportowe...), które miały miejsce w ciągu ostatnich siedmiu dni rozpoczynając od poniedziałku, a kończąc na niedzieli.


Niemalże każdego dnia w naszym książkowym świecie dzieje się coś ważnego. Dla mnie dzień bez zapowiedzi czy ukazania się nowości to dzień stracony. Ale od razu uprzedzam: nie będzie tutaj tylko o książkach. Znajdą się też wiadomości o serialach czy filmach (zapewne przeważnie zwiastuny). Pewnie czasem i coś o sporcie. Krótko pisząc, znajdzie się tu wszystko to, co mnie zainteresuje, zaciekawi, rozśmieszy, rozzłości itd. Dlatego też postanowiłam stworzyć ten cykl, który będzie podsumowywał każdy z minionych siedmiu ostatnich dni. By pokazać Wam co mnie interesuje. By Was poinformować o ważnych wydarzeniach. By Wam coś przypomnieć, a przy okazji i sobie. :) Będą to bardzo krótkie informacje, bo nie widzę sensu rozpisywania się o nich. Wiadomo nie byłoby ich tu (tych wiadomości), gdyby nie były dla mnie ważne.  Ten cykl nazwałam "Mosleyweek". 

08.09

Wydawnictwo Jaguar wrzuciło na  swojego fb taki oto zwiastun. Musicie go obejrzeć. :D


Chyba szykuje się nam nowy Grant. Wypada się tylko cieszyć, gdyż "Messenger of fear" zdobył na goodreads (jak do tej pory) ocenę 3,90, co wcale nie oznacza, że jest źle. :D A ja się pytam tylko - kiedy książka u nas? :)

09.09


Książkosfera na fb zaprezentowała okładkę 3 części "Zakonu ciemności" Philippy Gregory.


Posiadam pierwszą część, ale jeszcze nie czytałam. Ktoś poleca?

10.09

10 września to dzień, gdy przybyły do mnie 3 cudne książki. Umiliły mi pisanie rozdziału. Oj bardzo. :D


Do zwiastuna "Kosogłosa" pora zacząć czas odliczać. :D


11.09

Tego dnia znalazłam listę najbogatszych pisarzy. Czyżby trzeba było żałować, iż nie pisze się w języku angielskim?

najbogatsi pisarze 2014

John Green też znalazł się na liście, lecz dopiero poza dziesiątką. Chcecie wiedzieć więcej?
Wobec tego wejdźcie na obie te strony:
http://szuflada.net/najbogatsi-pisarze-2014-idzie-nowe/
oraz
http://www.forbes.com/pictures/emjl45keek/john-green/

12.09

12 września to był dla mnie szczęśliwy dzień. Z dwóch powodów książkowych. Po pierwsze okazało się, że premiera "Wściekłego wiatru" (3 części świetnej serii - tu link do recenzji pierwszej części: "Odcięci od świata" , a w tym tygodniu recenzja drugiej, taką mam nadzieję) już 30 września, co bardzo mnie ucieszyło, bo ta seria jest naprawdę dobra. Czyta się ją w mig.

monument3

Po drugie dowiedziałam się, iż wygrałam "Kłamstwo doskonałe" za "niezwykle udany" wiersz dotyczący kłamstwa doskonałego, a właściwie wyjaśnienia czym jest kłamstwo doskonałe:


"Kłamstwo doskonałe" było jeszcze do wygrania w innym konkursie, w którym trzeba było dokończyć zdanie używając wyobraźni. Jakże miło było później zobaczyć, że w tym drugim konkursie wygrała Joasia z bloga zakladkadoprzyszlosci.blogspot.com, który znam już od ponad 3 lat.  Odwiedzaliście tego bloga? Jeśli nie, to gorąco go Wam polecam. :)

13.09

Przez cały tydzień pisałam rozdział pracy magisterskiej. Wobec tego postanowiłam sobie wynagrodzić ten trud, z racji tego, iż już prawie go skończyłam. A co. Weszłam więc na aros.pl i zamówiłam 4 książki. I od razu zrobiło mi się lepiej. :D

Książki opłacone, teraz zostaje mi już tylko na nie czekać. Pierwszą z nich przeczytam "Coś do ukrycia". Nie mam co do tego żadnych wątpliwości. :)

14.09

15 września zwiastun "Kosogłosa". A dzień przed...zresztą sami zobaczcie.



Po tym nie mam już zbyt wiele do powiedzenia. To jest po prostu mega! :D


XOXO

Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Ojej, jaka reklama XD Dziękuję ;* Cieszę się bardzo, że jest ktoś jeszcze w blogosferze, kto także ma zjazdy i pisuje po nocach pracę mgr :)
    Od razu człowiekowi lepiej! Książki jako nagroda za napisanie rozdziału to bardzo dobra nagroda :)
    P.S.: A "Jedyna" też już u mnie ;) Będziemy musiały koniecznie porównać wrażenia!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie będzie trzeba porównać. Ale zanim chwycę po Jedyną, chce jeszcze raz przeczytać Rywalki i Elitę, by dłużej cieszyć się towarzystwem Maxona i Ami. :D
      Rozdział napisałam i wysłałam. Zobaczymy co dalej i ile poprawiania będzie. :)

      Usuń
  2. Podobają mi się zdjęcia, które tutaj wrzucasz ze względu na to, że są takie duże :) Mogę nacieszyć oczy każdym szczegółem ;)
    No i sama też dzisiaj zrobiłam zakupy na aros.pl... tak na poprawę humoru :)
    recenzjeami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie osobiście wstawianie takich zdjęć sprawia bardzo, ale to bardzo dużo przyjemności. :)
      U, a jakie książki zamówiłaś??? :D

      Usuń