Mosleyweek #15 (08-14.12.2014)




Mosleyweek to istny przegląd minionego tygodnia. Informacje, wydarzenia (książkowe, filmowe, sportowe...), które miały miejsce w ciągu ostatnich siedmiu dni rozpoczynając od poniedziałku, a kończąc na niedzieli.



08.12

Promo 11, a zarazem ostatniego zimowego odcinka OUAT. 



Przygotowania świąteczne w pokoiku miałam już zacząć od pierwszego grudnia, ale choroba skutecznie mi to uniemożliwiła. Dziś zaczęłam i dziś skończyłam. Kilka godzin, ale opłacało się. I nie ma to, jak kocia "pomoc". ;)



A to choinka na podwórku. 540 światełek. W końcu po ponad 5 latach się doczekaliśmy takiej ilości.  Pierwsi na ulicy. Pierwsi w mieście? ;)




09.12

Promo 10. odcinka Originals, który niestety dopiero 19 stycznia. Pokończyły się nam seriale. Ach...



Dziś odwiedziła mnie przyjaciółka, której postanowiłam pomóc w założeniu bloga. Kilka godzin nam to zajęło, ale powstało coś naprawdę fajnego. Zapraszam Was do odwiedzania jej bloga i czytania i komentowania i tak dalej. Na pewno się ucieszy. Myślę, że osobom, które lubią czytać o różnych rzeczach (typowy lifestyle), przypadnie ten blog do gustu. Link do bloga Any - lifestylenawieszaku ;)



10.12.


Dziś obejrzałam świąteczny odcinek PLL. Eh...Naprawdę lubię ten serial, ale chyba już chcę by się skończył. Chcę już wiedzieć kto, co i jak, bo już mnie to powoli męczy. Ta niewiedza i ciągłe zwodzenie. Trochę wieje nudą. I powielaniem schematów.

Promo świątecznego odcinka.



Promo 14. odcinka PLL, który już 6. stycznia.



Promo 10. odcinka Flash, który 20 stycznia. Uwielbiam ten serial. ;)




11.12

Promo 11. odcinka Reign, który dopiero 22 stycznia. Zapowiada się jakoś nijako, czy zaczynam mieć jakiś problem z kierunkiem, który wybrali scenarzyści???



Promo 8, a zarazem ostatniego przed przerwą odcinka The 100.



Promo 10 odcnka Arrow, który powraca 21 stycznia. Oj będzie się działo, jejciu. ;)



Promo 11 odcinka PW, który dopiero 22 stycznia.



Dziś pojawił się zwiastun "Zbuntowanej". Nie mam bladego pojęcia, co o nim myśleć. Mam wrażenie, że nie czytałam książki, a przecież druga część to moja ulubiona z tej trylogii.




O takim cyklu myślałam od dawna, ale nie miałam pojęcia, jak go nazwać. Raz na myśl przyszła mi nazwa "Całkowicie subiektywna Mosley" i już tak zostanie. A o co chodzi w tym cyklu? Będą tam rzeczy, które są bliskie lub kompletnie dalekie mojemu sercu i gustowi, czyli coś co lubię, nie znoszę, oglądam, czytam, unikam i tak dalej, Na pierwszy rzut poszły seriale przeze mnie oglądane tej jesieni. Link do posta - Całkowicie subiektywna Mosley. :)



13.12


Jak to miło wrócić z zajęć, wejść w internet i od razu zobaczyć tak świetną wiadomość. A jeszcze kilka dni temu próbowałam się dowiedzieć, czy coś już wiadomo o dacie polskiej premiery. A tu proszę jest. Otwarte jest mega. Jupi. :D
eleonora-i-park
Eleonora… nie sposób jej nie zauważyć: rude włosy, dziwne ciuchy. Czyta mu przez ramię. Uważa Romea i Julię za bogate dzieciaki, które dostawały wszystko, co chciały. Najbardziej nie lubi weekendów, bo spędza je bez niego.
Park… Dobrze mu w czerni. Denerwuje się, gdy musi prowadzić samochód w obecności taty. Uwielbia imię Eleonory i nie skróciłby go ani o sylabę. Wie, która piosenka jej się spodoba, zanim ona zacznie jej słuchać. Śmieje się z jej dowcipów, zanim ona dotrze do puenty.
Oto tocząca się w ciągu jednego roku szkolnego opowieść o dwojgu szesnastolatkach urodzonych pod nieszczęśliwą gwiazdą – dość mądrych, by zdawać sobie sprawę, że pierwszej miłości prawie nigdy nie udaje się przetrwać, ale na tyle odważnych i zdesperowanych, by dać jej szansę. (18 marzec 2015)

czerwona krolowa
– Mare Molly Barrow, urodzona siedemnastego listopada 302 roku Nowej Ery, córka Daniela i Ruth Barrowów – recytuje z pamięci Tyberiasz, streszczając moje życie. – Nie masz zawodu i w dniu następnych urodzin masz wstąpić do wojska. Chodzisz do szkoły nieregularnie, osiągasz słabe wyniki i masz na swoim koncie wykroczenia, za które w większości miast trafiłabyś do więzienia. Kradzieże, przemyt, stawianie oporu podczas aresztowania to zaledwie początek listy. Ogólnie rzecz biorąc, jesteś biedna, nieokrzesana, niemoralna, mało inteligentna, zgorzkniała, uparta i przynosisz hańbę swojej wiosce i królestwu. […]
– A mimo to jest w tobie coś więcej. – Król wstaje, ja zaś przyglądam się z bliska jego koronie. Jej końce są nieprzeciętnie ostre. Jak sztylety. – Coś, czego nie mogę pojąć. Jesteś jednocześnie Czerwoną i Srebrną. Ta osobliwość pociąga za sobą potworne konsekwencje, których nie jesteś w stanie zrozumieć. Co zatem mam z tobą począć? (18 luty 2015)

14.12

A mi się zachciało tworzyć. I już jakieś pomysły na CSM są. Ciekawe, który pójdzie pierwszy. To chyba nawet lepsze, niż recenzje, których pisać kompletnie mi się nie chce, a wersji roboczych kończyć znacznie bardziej. ;)





Prześlij komentarz

0 Komentarze