Mosleyweek #18 (29.12.2014-04.01.2015)


Mosleyweek to istny przegląd minionego tygodnia. Informacje, wydarzenia (książkowe, filmowe, sportowe...), które miały miejsce w ciągu ostatnich siedmiu dni rozpoczynając od poniedziałku, a kończąc na niedzieli...  


29.12

Pascal zaprezentował nową książkę, która już 4 lutego. Nie mam pojęcia, co jest takiego w książkach Abbi Glines, że tak je lubię. W sumie niczym specjalnym się nie wyróżniają od innych New Adult (dużo w nich emocji, dużo seksu i dużo zagubionych bohaterów), ale gdy widzę zapowiedź tych książek jestem mega happy. :)


"Rok temu byłem zagubiony. Moje życie było wielkim, popieprzonym bałaganem. Zatrzymałem się na stacji benzynowej i spotkałem tę przepiękną brunetkę, która nie potrafiła zatankować samochodu. Jakimś sposobem namówiłem ją, żeby poszła ze mną na kolację. Rozbawiła mnie i sprawiła, że napaliłem się jak diabli. Kiedy noc dobiegła końca i musiałem zostawić ją śpiącą w hotelowym łóżku, było mi ciężko. Nie chciałem tego. Ale moje życie było popieprzone, a ona miała jeździć po świecie w poszukiwaniu siebie"




Dziś popołudnie spędziłam na czytaniu pod choinką. Na to czekam wiele miesięcy. Uwielbiam to. W tym roku, jako pierwsza poszła "Wybacz mi Leonardzie".

Zdjęcie: Czytanie przy choince z gorącą herbatą. To lubię. :-P


30.12

Byłam dziś na Hobbicie. Mam mieszane uczucia w związku z nim. Nadal nie jestem przekonana, iż książka powinna być dzielona, aż na trzy filmy. Jeszcze pierwsza część była super, dużo się działo w różnych miejscach, w sumie z drugą było podobnie, ale trójka to już tylko bitwa pod Samotną Górą i irytujące postacie, którym chciałoby się przyłożyć. Długo, długo, długo.
Wiem, że będę wracać do tej filmowej "serii", ale nie umywa się do "Władcy pierścieni". I historią i bohaterami i...czy tylko mi przeszkadza ta sztuczność i wielokrotność efektów komputerowych? Nawet Legolas wygląda okropnie w porównaniu do tego z "Władcy..", a przecież Bloom z taką twarzą nigdy nie powinien źle wyglądać.
I ostatnia rzecz: nienawidzę dubbingu.
Czyli co przyszedł czas na książkę?! A właściwie na dwie, bo i "Władca Pierścieni" 3w1 czeka.



















31.12

Kolejne czytanie pod choinką, bo WML przeczytana. :)


Cykl CSM tak mi się spodobał, że czuję, iż będzie on gościł bardzo często na moim blogu. Dziś na koniec 2014 roku najlepsze i najgorsze książki, które czytałam podczas ostatnich 365 dni - link do posta. :)



01.01.2015

Szczęśliwego Nowego Roku! ;)



Na blogu stosik grudniowy - link do posta

Wydawnictwo Galeria Książki poinformowało o wydaniu drugiej części "Łzy" Lauren Kate.



02.01

Na blogu nowe CSM - link do posta. :)



Nowy Rok zaczęłam z okrągłą liczbą. Miło. Dziękuję Wam bardzo. :D




Kiera Cass poinformowała o zmianach w cyklu "The Selection". "The Heir" podobno ma nie być przesunięte, ale są "problemy" z nowelkami. Jak wiecie w jednej książki miały się znaleźć "The Queen" i "The Favourite", ale wychodzi na to, że tak nie będzie. Na tę chwilę naprawdę mało jest informacji w tej sprawie. Może na dniach będzie więcej. 



03.01 

Nowe CSM i książkach na 2015 rok - link do posta. :)




A na fejsie bardzo miła liczba. Lecimy dalej. ;)



W internecie znalazłam najnowsze zwiastuny "Kopicuszka", który w kinach już w marcu. 





04.01 

Na blogu post z zapowiedziami na styczeń, zarówno książkowymi, jak i filmowymi i serialowymi. 



Royal Wedding: Princess Diaries 11 by Meg Cabot
Meg Cabot na swojej stronie internetowej zaprezentowała okładkę, opis, a także fragment nowego "Pamiętnika Księżniczki", który swoją premierę będzie miał 2 czerwca w USA. Ciekawe czy możemy się spodziewać nowych książek Cabot u nas? 

P.S. Nowa "Pośredniczka" w USA dopiero za rok. 




Dziś sobie o tym serialu przypomniałam. Niezbyt fajnie to wygląda. 





A poniżej filmik podsumowujący ubiegły rok w wykonaniu Justina Timberlake'a. Około 3:30 fragment z koncertu w Polsce (J.T. z polskim szalikiem), na którym byłam. :D




Prześlij komentarz

1 Komentarze

  1. Mimo wszystko chciałabym obejrzeć Hobbita. :) A książek pani Glines nie czytałam.

    OdpowiedzUsuń