Mosleyweek #23 (02-08.02.2015)

















Mosleyweek to istny przegląd minionego tygodnia. Informacje, wydarzenia (książkowe, filmowe, sportowe...), które miały miejsce w ciągu ostatnich siedmiu dni rozpoczynając od poniedziałku, a kończąc na niedzieli.     

03.02
 
Nowe książki. 3za2 w empiku i od Bukowego Lasu. :)









04.02

Na blogu zapowiedzi na luty - link.

Otwarte poprosiło użytkowników Facebook'a, aby wybrali okładkę do kolejnej książki Colleen Hoover. Dla mnie projekt 1, zdecydowanie.


Kolejne głosowanie. Tutaj to już wiadomo, że musi być projekt 2. :)


Zapowiedź od Filia (na jesieni).
Do wszystkich, których to może dotyczyć.
Łatwo było nas uznać za coś zabronionego, trudniej było nas nazwać bratnimi duszami. Teraz w końcu wierzę, że byliśmy i tym i tym. Zabronionymi bratnimi duszami.
Kiedy przybyłam do Edgewood w stanie Wisconsin nie planowałam go odnaleźć. Nie miałam zamiaru wkroczenia do baru Joe i pozwolenia, aby muzyka Daniela rozbudziła moje emocje. Nie miałam pojęcia, że jego głos sprawi, że moje rany zapomną o własnej rozpaczy. Nie miałam pojęcia, że moja radość będzie pamiętać swój dawny blask.
Kiedy rozpoczęłam ostatni rok nauki w mojej nowej szkole, nie byłam przygotowana na to, żeby nazywać go Panem Danielsem, ale czasami w życiu jest po prostu zły czas dla wszystkich dobrych powodów.
Nasza historia miłosna nie dotyczyła tylko fizycznego połączenia.
To była rodzina. To była strata. To było coś, co sprawiało, że chciało się żyć. Było głupie. Bolesne. Żałosne. Śmieszne.
Było nasze.
I dlatego, nigdy nie przeproszę za moją miłość do pana Danielsa.


05.02

Głosowałam na projekt 1, ale wygrał 2. Przeżyję. :D

8 kwietnia 3 część Mrocznych umysłów. Nie mogę się doczekać.

Zapowiedź od Jaguara (18.02).
Josephina Angelini_Proba ognia grzbiet 35 mm.indd
Matka Lily cierpi na chorobę psychiczną. Jednym z jej objawów są opowieści o równoległych światach, w których każdy ma swoje alter ego. Nikt nie wierzy w głoszone przez nią teorie, do czasu gdy Lily znika… Zostaje porwana przez Lillian, swoje obdarzone magiczną mocą alter ego, do innego, niezwykłego świata. Wkrótce okazuje się, że chorowita i uczulona niemal na wszystko Lily, jest niezwykle potężną Czarownicą. Wykorzystując swój Dar pomaga prześladowanym przez Lillian Koczownikom w walce o wolność i niezależność wobec Trzynastu Miast.
Próba ognia autorstwa Josephine Angelini to porywająca opowieść o walce dobra ze złem, trudnej miłości oraz wymagającej poświęceń przyjaźni. Ta niezwykła historia trzyma w napięciu do ostatnich stron, nie pozwalając czytelnikowi choć na chwilę oderwać się od fascynujących losów Lily.

06.02

Trailer "Czerwonej Królowej". Premiera książki 18 lutego. :)



07.02

Otwarte coś planuje, ale co? Jak myślicie czy będzie to kolejna książka Lauren Oliver "Panic" czy nowelki z "Delirium"?


08.02

Z okazji zakończenia sesji kupiłam sobie małą nagrodę. :)






Zapowiedź od Jaguara (marzec).

akademia dobra i zła"Sofia przez całe życie czekała, żeby zostać porwana. Dziś jednak wszystkie inne dzieci w Gawaldonie kuliły się w łóżkach. Jeśli zabierze je Dyrektor Szkoły, nigdy nie wrócą. Nigdy nie przeżyją swojego życia. Nigdy nie zobaczą znowu rodziny. Tej nocy dzieci śniły o czerwonookim złodzieju w ciele bestii, przychodzącym, by wyrwać je z pościeli i stłumić ich wrzaski.
Sofia śniła o książętach."







Prześlij komentarz

4 Komentarze

  1. Działo się z tymi okładkami :) U Hoover też głosowałam na Projekt 1 - o wiele bardziej mi się podoba. Co zaś się tyczy okładki finałowego tomu "Mrocznych Umysłów" to ... żaden projekt mi się nie podobał :/ A tomy I oraz II BARDZO :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo facet łysy na okładce. Jak myślisz chodzi o prezydenta i dlatego starszy facet jest na okładce? Ja myślałam, że będzie Cole, ale Ruby i Liam razem.

      Usuń
  2. Dosłownie kilka dni temu skończyłam "Coś do ocalenia" i jestem zachwycona. Zapowiedzi od Jaguara są interesujące. Zazdroszczę książkowych nabytków i powodzenia w czytaniu.

    [wachajac-ksiazki.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Corę Carmack, a podobno CdO jest najlepsza, co bardzo mnie cieszy. :D
      Ogólnie Jaguar. Otwarte i Foksal mają najwięcej interesujących zapowiedzi. Każdego dnia coś przybywa. :)

      Usuń