Stosik lipcowy (07/2015)

I podsumowanie lipca.

Lipiec. Ach co to był za miesiąc. Stresujący i niezwykle ważny w moim życiu. Dlaczego? A chociażby dlatego, że 10 lipca udało mi się obronić pracę i zdobyć tytuł magistra. I teraz nikt i nic mi go już nie odbierze (to trochę tak jak ze zdaną maturą, ale znacznie przyjemniejsze i bardziej satysfakcjonujące).


I po studiach. I co teraz? ;)

W lipcu przeczytałam niewiele książek ze względu na naukę i przygotowania do egzaminu, a potem tygodniowe choróbsko. Ale przynajmniej kilka nowych dzieł poznałam, a mianowicie 6 i na szczęście wszystkie czytałam z przyjemnością. 


Najlepszą z powyższych okazała się "Kochając pana Danielsa" - świetna książka, której nigdy nie zapomnę; a później "Maybe Someday" - piękna historia i piękna muzyka. "Ostatni pociąg do Babylon" to książka, którą zaczęłam czytać na wiosnę i później o niej zapomniałam, a w lipcu wróciłam. Jeśli mi się uda to recenzje wszystkich tych powieści ukażą się na blogu, tylko troszkę muszę nad nimi popracować. Dwie z nich już są na blogu: "Fangirl" - link, i "Odnaleziony" - link

A teraz czas na stosik. W końcu dotarła do mnie wygrana z konkursu od wydawnictwa Pascal.

A reszta to moja nagroda za zdobycie tytułu magistra. Było warto się tyle męczyć i narzekać. 


A tak prezentuje się całość. Aż nie wiem co czytać jako pierwsze. Myślę o "Ogniu i wodzie" i "Co jeśli". Czytaliście? 


Prześlij komentarz

19 Komentarze

  1. O rety, jakie piękności! "Co, jeśli..." jest przepiękne! "Musimy coś zmienić" za to bardzo specyficzne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Połowę książek, które przeczytałaś mam na swojej liście. Sięgnęłaś po - ostatnio - rozchwytywane tytuły! ;)

    Nowa recenzja!
    www.przerwa-na-ksiazke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę "Lato koloru wiśni" <3

    http://secondlife-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W lipcu przeczytałam "Collide", "Ten jeden dzień", "Grając w miłość" a ciekawa jestem Fangirl jak i Każdego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój stosik jest piękny - tyle wspaniałych książek, że sama nie wiedziałabym, od czego zacząć! A Twój kot jest po prostu świetny, sama jestem kociarą :P Zapraszam serdecznie na swój stosik lipcowy i ogólnie na bloga - nowi czytelnicy, obserwatorzy mile widziani: http://papierowenatchnienia.blogspot.com/2015/08/stosiki-part-2-lipiec-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny stos :) "Co jeśli" czytałam i w moich oczach wypadło dość średnio.
    "Collide" czytałam i podobało mi się :) "Lato koloru wiśni" koniecznie muszę przeczytać, a za "Ten jeden dzień" niedługo się zabieram :)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam "Lato koloru wiśni" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! A jeśli chodzi o książki- stosik piękny :) Właśnie czytam "Co jeśli ". Jest przyjemna, Ale chyba nie zostanę wielką fanką... A "Musimy coś zmienić " słodkie i odrobinę banalne... reszty nie czytałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam "Ten jeden dzień" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój kociak chyba lubi pozować ;D Co do książek to kilka pozycji ze stosiku mam w planach zakupić, ale portfel płacze. Czytałam ''Co jeśli...'' i jestem nią zachwycona! ''Lato koloru wiśni'' zaczęłam wczoraj i jestem już w połowie czytania. A ''Kochając Pana Danielsa'' w mojej pamięci również pozostanie na długo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Co, jeśli..." jest piękne, "Każdego dnia" wyjątkowe, a "Grając w miłość" w starym, dobrym tonie poprzednich części. Te trzy ze stosiku mam na swoim koncie na chwile obecną. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam niedawno "Ogień i woda" i choć początkowo bez przekonania to potem zdecydowanie na plus:) mam ochotę na kilka pozycji z Twojego stosiku, najbardziej ciekawi mnie "Co jeśli..." "I ten jeden dzień" ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam niedawno "Ogień i woda" i choć początkowo bez przekonania to potem zdecydowanie na plus:) mam ochotę na kilka pozycji z Twojego stosiku, najbardziej ciekawi mnie "Co jeśli..." "I ten jeden dzień" ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytałam niedawno "Ogień i woda" i choć początkowo bez przekonania to potem zdecydowanie na plus:) mam ochotę na kilka pozycji z Twojego stosiku, najbardziej ciekawi mnie "Co jeśli..." "I ten jeden dzień" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję, Pani magister! Co do książek... to przeczytałabym chętnie "Co, jeśli..." i "Lato koloru wiśni" - podobno świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję magistra! A stosik wspaniały, niestety nic z niego jeszcze nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję tytułu magistra! No i zazdroszczę stosu! "Lato koloru wiśni" "Musimy coś zmienić" "Ten jeden dzień" i "Każdego Dnia" muszę koniecznie przeczytać :D
    find-the-soul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Już gratulowałam, ale teraz jeszcze pogratuluję tortu - wspaniały!!! :D Ale jak to po studiach? A te podyplomowe też już się zakończyły - były jednoroczne? U mnie aż takiego świętowania ze zdobycia tytułu magistra nie było, ale jak spojrzy się wstecz - to daje poczucie satysfakcji. Też jestem na etapie: "Co teraz"? :D
    To "Kochając pana Danielsa" lepsze niż "Fangirl"? Nie uwierzę XD Tej pierwszej co prawda jeszcze nie czytałam, ale "Fangirl" bardzo mi się podobało :D
    Stosik piękny - czytałam z niego "Ten jeden dzień" (tak średnio ta książka tej autorki), Geek Girl II (Znasz już tom pierwszy? Jeśli tak, to polecam ten, bo równie prędko go przeczytasz) oraz "Ruinę i rewoltę" (rewelacyjny finał trylogii)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulację ! Duży i interesujący stosik. Z chęcią wzielabym się za "Każdego dnia" i "Musimy coś zmienić" ;).

    OdpowiedzUsuń