Co tu był za miesiąc?! Jakieś szaleństwo. Tyle zmian w życiu. Tyle nowych sytuacji. Tyle nowych wyzwań. Tyle nowych książek. To naprawdę był ciężki, długi i wyczerpujący miesiąc. W sumie dobrze, że już minął i choć zaczął się najbardziej depresyjny miesiąc w roku, to oby minął spokojnie i bez większego stresu, bo przecież już niedługo święta, na które już bardzo wyczekuję.
A dziś niedziela, więc trzeba z całą mocą wykorzystać te kilka wolnych godzin, dlatego będzie to bardzo króciutki wpis. Szczerze to wolę sobie poczytać, niż się tu długo rozpisywać. ;)
W tym miesiącu przybyło do mnie mnóstwo nowych książek. Wszystkie możecie zobaczyć poniżej. Większość to oczywiście moje zakupy, ale kilka z nich dostałam od wydawnictw do recenzji.
A dziś niedziela, więc trzeba z całą mocą wykorzystać te kilka wolnych godzin, dlatego będzie to bardzo króciutki wpis. Szczerze to wolę sobie poczytać, niż się tu długo rozpisywać. ;)
W tym miesiącu przybyło do mnie mnóstwo nowych książek. Wszystkie możecie zobaczyć poniżej. Większość to oczywiście moje zakupy, ale kilka z nich dostałam od wydawnictw do recenzji.
Stosik październikowy:
1. "Harry Potter i Komnata Tajemnic" - jako pierwszy w tym miesiącu przybył do mnie nowy Harry Potter. Ach, kocham te wydania. Chcę już trzecią część.
2. "Raze" - Tillie Cole - egz. rec. od wyd. Filia; przeczytana; wow, uzależniająca;
3."Imagines" - Anna Todd i inni - egz. rec. od wyd. OmgBooks; przeczytana i bardzo mi się podobała; miałam niezły ubaw czytając o niektórych celebrytach; na plus;
4. "Perfekcyjne" - Sara Shepard - książka znalazła się w najnowszym Moondrive Box'ie; przeczytana - taka sobie, mam wrażenie, że autorka w kolejnej serii pisze o tym samym zmieniając tylko imiona i nazwiska; rozczarowałam się;
5. "Załacznik" Rainbow Rowell - zakup własny;
6. "Nie poddawaj się" Rainbow Rowell - j.w.; ogromnie się cieszę, że ta książka została już u nas wydana;
7. "Never never" Colleen Hoover i Tarryn Fisher - j.w.; przeczytana i wow - uwielbiam;
8. "Rubinowy krąg" Richelle Mead - j.w.; przeczytana i och, cudo; kocham Adriana, kocham Dymitra i ogromnie się cieszę, iż autorka planuje kolejne książki w świecie dampirów i morojów;
9. "Chłopak na zastępstwo" Kasie West - j.w.;
10. "Bez winy" Mia Sheridan - j.w.;
11. "Chłopak z sąsiedztwa" Kasie West - j.w.;
12. "Mimo moich łez" Tarryn Fisher - j.w.; przeczytana i uwielbiam; lepsza niż pierwsza część;
13. "Pani Noc" Cassandra Clare - j.w.; ale grubasek - bosko;
14. "Spójrz mi w oczy" Sophie Kinsella - j.w.; od dawna chciałam ją mieć i nie potrafię zrozumieć, dlaczego wydawnictwo w ogóle jej nie promowało; gdyby nie polski bookstagram to nie miałabym o niej pojęcia, a przecież w zapowiedziach i nowościach jestem na bieżąco;
15. "Gus" Kim Holden - j.w.; ach ta okładka;
16. "Powietrze, którym oddycha" Brittainy C. Cherry - j.w.; chyba dziś ją właśnie zacznę'
17. "Kiedy wszystko się zmienia" Lisa de Jong - j.w.;
3."Imagines" - Anna Todd i inni - egz. rec. od wyd. OmgBooks; przeczytana i bardzo mi się podobała; miałam niezły ubaw czytając o niektórych celebrytach; na plus;
4. "Perfekcyjne" - Sara Shepard - książka znalazła się w najnowszym Moondrive Box'ie; przeczytana - taka sobie, mam wrażenie, że autorka w kolejnej serii pisze o tym samym zmieniając tylko imiona i nazwiska; rozczarowałam się;
5. "Załacznik" Rainbow Rowell - zakup własny;
6. "Nie poddawaj się" Rainbow Rowell - j.w.; ogromnie się cieszę, że ta książka została już u nas wydana;
7. "Never never" Colleen Hoover i Tarryn Fisher - j.w.; przeczytana i wow - uwielbiam;
8. "Rubinowy krąg" Richelle Mead - j.w.; przeczytana i och, cudo; kocham Adriana, kocham Dymitra i ogromnie się cieszę, iż autorka planuje kolejne książki w świecie dampirów i morojów;
9. "Chłopak na zastępstwo" Kasie West - j.w.;
10. "Bez winy" Mia Sheridan - j.w.;
11. "Chłopak z sąsiedztwa" Kasie West - j.w.;
12. "Mimo moich łez" Tarryn Fisher - j.w.; przeczytana i uwielbiam; lepsza niż pierwsza część;
13. "Pani Noc" Cassandra Clare - j.w.; ale grubasek - bosko;
14. "Spójrz mi w oczy" Sophie Kinsella - j.w.; od dawna chciałam ją mieć i nie potrafię zrozumieć, dlaczego wydawnictwo w ogóle jej nie promowało; gdyby nie polski bookstagram to nie miałabym o niej pojęcia, a przecież w zapowiedziach i nowościach jestem na bieżąco;
15. "Gus" Kim Holden - j.w.; ach ta okładka;
16. "Powietrze, którym oddycha" Brittainy C. Cherry - j.w.; chyba dziś ją właśnie zacznę'
17. "Kiedy wszystko się zmienia" Lisa de Jong - j.w.;
W tamtym miesiącu dostałam od Otwartego ebooka "November 9" od Colleen Hoover, którą już dawno przeczytałam i pokochałam z całego serducha. Recenzję możecie przeczytać już od kilku dni - link do opinii. :)
A jak wyglądał Wasz październik? :)
5 Komentarze
Jaki wielki stosik! Ja chyba nie kupiłam tyle książek w ciągu całego roku (staram się oszczędzać, nie wychodzi mi to, csii). Bardzo zazdroszczę niektórych tytułów, najbardziej chyba "Gusa", bo bardzo chciałabym go przeczytać. :)
OdpowiedzUsuńPozdrawiam,
Book Prisoner! :)
Super stos! Biorę kilka pozycji, mogę? Ha ha :)
OdpowiedzUsuń"Chłopaka na zastępstwo" też kupiłam sobie w tym miesiącu :)
Jak ja ci zazdroszczę tego stosu :)
OdpowiedzUsuńU mnie całkowity brak czasu, a listopad nie zapowiada się wcale lepiej :(
http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/
Wow... Podziwiam cię za ten miesiąc! Niestety, mnie w październiku złapał książkowstręt i nie chciało mi się czytać... Na szczęście listopad to zmienił. Muszę zapoznać się z "Raze", a za "Imagines" raczej nie sięgnę, bo nie przepadam za Anną Todd :/
OdpowiedzUsuńPozdrawiam! :D
zamknietawslowach.blogspot.com
Ja w ten weekend biorę się za Rubinowy Krąg *_*
OdpowiedzUsuń